نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5261
-
الف
+

قسمت دوم فلم جذاب «میان ستاره ای» ساخته می شود

«کریستوفر نولان» نویسنده و کارگردان مطرح سینمای جهان قرار است قسمت دوم فلم موفق «میان ستاره ای» را بسازد.

به گزارش آی فیلم2، خبرهای جدید حاکی از آن است که «کریستوفر نولان» نویسنده و کارگردان مطرح سینمای جهان که این روزها اکران فلم «تنت» را پیش روی خود می‌بیند، همراه با برادرش «جاناتان نولان» نگارش قسمت دوم فلم «میان ستاره ای»(Interstellar) را آغاز کرده اند. 

هنوز در خصوص داستان «میان ستاره‌ای ۲» اخباری منتشر نشده، اما در قسمت اول «کوپر» با بازی «متیو مک کانوهی» دخترش را که سال‌ها از وی بزرگتر شده از دست می‌دهد و برای پیدا کردن «امیلیا برند» دیگر فضانورد حاضر در سفینه خود که در کهکشان گم شده، راهی سفری تازه می‌شود.

بسیاری از دوست داران سینما نسخه اول فلم میان ستاره ای را بهترین فلم در ژانر علمی تخیلی و با مضمون فضانوردی می دانند، فلمی که توانست برای نولان اتفاقات جذابی را رقم زده و در میان صد فلم برتر تاریخ سینما قرار گیرد. 

میزان نوشت: فلم «میان ستاره‌ای» ۶ سال قبل با فروش ۷۰۰ میلیون دالر به کار خود پایان داد و به یکی از آثار ماندگار سینما تبدیل شد.

گفتنی است فلم «تنت» جدیدترین ساخته نولان بالاخره به تاریخ ۲۶ اگست سال روان میلادی در ۷۰ کشور جهان و سپس در تاریخ ۳ سپتمبر در سینما‌های امریکا اکران خواهد شد.

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

آخ جون یعنی دوش هم میاد عاشق این قسمت دوش هستم خدا کنه قسمت دوش هم بیاد عالی میشه. ،😍